God Morgon!

Fast jag har varit vaken sedan halv sju, hihi!
Magnus har sagt åt mej att gå upp så jag gjorde det. Ska gå till Anna nu och få frukost där. LYX!
Dessutom så har vi typ ingenting hemma heller så...

Shiit vad trött jag är, hua! Får kämpa lite för att inte somna.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Funderar på att åka till gävle och hälsa på någon, men det är ju SÅ drygt att åka buss. Har varit så bortskämde sedan jag fick mitt körkort att jag inte behövt åka nå mycket buss för jag har nästan alltid haft en bil jag kunnat låna..
Den dagen jag får ett heltidsjobb så ska jag skaffa en bil. Eller så kanske jag får en, hehe! Det vet man ju aldrig.

Ne nu ska jag vandra till Anna. PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är bra me mig, själv då?

2008-10-14 @ 09:18:06
URL: http://linnea.stjernstedt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0