Hopi Lopi

Har nyss kommit hem från stallet. Har varit ute och ridit i det underbara höstvädert.
Red inte Hopi någon gång alls förra veckan, så jag har saknat henne. Undebara häst.
Fick sällskap av Emma idag också. Hon kom till stallet samtidigt som jag så då red vi tillsammans.
Det var trevligt. Var hur länge sen som helst jag träffade henne!

Freja fick följa med till stallet idag också. Knöt fast henne vbredvid hundgården så hon hade Leo som sällskap där.
När vi kom tillbaka så tog vi en promenad på åsen, hon sprang som en galning där uppe, haha!


Det här har jag kvar att göra idag!
*Tvätta
*Städa Sovrummet
*Diska


Dax att gå ner i  tvättstugan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0