Höstväder

Idag är det riktigt höstväder känns det som. Det blåser så mycket att man nästan blåser bort och solen skiner och det finns massa färg glada löv på backen. Några sitter kvar på träden och har inte fallit av än.
Hade det inte blåst så hade det varit superskönt ute!

Gick ut med Freja och skulle gå till Peter och hälsa på Anna för hon var där.
Men när jag gick uppe på åsen så såg jag Emma nere vid John&Kerstin så jag gick dit och pratade med henne.
Sen kom John och då gick vi in och fika och prata lite.
Emma stackarn hade flygit av hästen idag för första gången och landat på skallen. Men hon hade klarat sej bra!
Ångrar att inte jag red idag. Men jag ska göra det i morgon istället när jag kommer hem från gävle.
Hoppas solen skiner då också.

 

Efter jag hade varit hos John så gick jag till Peter och Anna var kvar :)
Då hade hon tagit med sej fikat och tänka att vi skulle fika.
Då hade jag inte hjärta att säga nej. Hehe!

Nu är jag hemma igen. Ska diska nu och sen ska jag kika på Top model.
Efter det ska jag tillbaka till Anna och käka.

Kommentarer
Postat av: Annen

Annars så får vi ta det efter löpet då;)

2008-10-22 @ 15:21:56
Postat av: kim

hehe oj de va många raser det :) hon va jätte fin iaf =)

2008-10-22 @ 20:09:10
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0