Jobbigt

Känns lite jobbigt efter man fick höra det där idag. Hoppas verkligen det inte är nått galet.
Fick en ny tid nästa vecka så jag ska tillbaka då. Kommer kännas som en evighet!!
Jag kommer nog bli galen på mej själv. Får försöka göra saker så att tiden går fort!
I morgon skulle dom ringa också, får se vad dom har att säga.

Var till Ikea med Anna och Anna (magnus mamma och mormor) och käkade, men jag hade noll matlust så jag åt bara en kladdkaka som jag mår illa av nu, haha! Den var så mastig.
Åkte hem till Anna och hämtade Freja och gick hem sen. Nu sitter jag här och bara tänker på det hela tiden.
Gaah! Måste göra något annat nu innan jag blir galen. Få tankarna på något annat.

Freja och jag ska ut en sväng i det härliga vädert och mysa.
Då blir hon glad, min gofis!

Jag saknar dej Magnus, kom hem snart!!

Kommentarer
Postat av: Ida

vadå, vad är det som hänt ? hänger inte med riktigt ? : (

2008-10-12 @ 16:08:45
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0