Lat!

Har nyss varit ute och gått med Freja bus! Solen värmer skönt med det är ändå inte riktigt varmt ute.
Kyligt! Men skönt också på samma gång.
Freja ser ut som en hyena när hon reser ragg, haha! Hon reser alltid ragg när man går förbi ställen där hon vet det finns hundar. Och även fast dom inte är ute så reser hon ragg iaf, haha!

FREJA? Hehe!


Imorrn ska jag på min interjuv till Mcdonalds, haha!
Hopps verkligen jag får jobbet. Skulle vara superbra!
Och i Valbo har dom ju normala öppet tider också. Hade varit segt om man fick jobba på det som ligger mitt på stan som har öppet till 3 4 på nätterna. Och massa fyllskallar som kommer in och man inte hör ett ord av vad som säger, haha!
Nee så valbo är perfekt!

Dåligt lat jag är. Jag skulle ju tvättat igår, men så sköt jag upp det till idag och idag har jag ingen lust alls.
Vill smälta allt efter besökte idag. Och dessutom så hatar jag att tvätta. Våra tvättstuga är värdelös också.
Men imorrn SKA jag tvätta. Jag MÅSTE!!!

Nu står Freja här med sin hund och vill busa lite så jag ska leka med henne sen ska jag kika på Top model.
Sen ska jag fixa käk lite senare. Magnus jobbar ju över idag eftersom han följde med mej.
Jag älskar dej Magnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0