Lördag kväll

Lördag kväll och jag och Magnus sitter hemma.
Men det är mysigt det också. Fast just nu sover han, hehe!
Och snart ska han iväg till Klas och kika på film eller nått.
Jag tänkte kolla på Exorcisten: Begynnelsen men jag vet inte om jag törs kika på den själv.
Freja är nog inte så bra sällskap till den för hon kommer nog bara sova.
Har sett den filmen förut med Johanna Ö-P, vi gick på bio på den. Satt längst fram på första rad och var livrädda filmen ut typ, haha! SEn bestämde vi att nästa film vi skulle se skulle bli en barnfilm.

Det verkar inte som om Magnus ska iväg nu så då kan jag kanske kolla på den och krama och nypa hans hand alla gånger jag blir rädd.
Fast jag brukar inte bli rädd för skräck filmer då jag ser då. Men efteråt när jag ska gå och lägga mej så börjar jag tänka på vad som hände i filmen och får mardrömmar och kan inte sova, haha!
Eller så tror jag att alla läskiga monster och äckel står och smyger på mej. Och om jag har handen utanför sängen så kommer någon dra mej under sängen, haha!
Jag är nog lite dum jag ändå, hehe.

Nu ska jag titta på Ace Ventura, dom filmer är sjukt roliga.
Kanske bra att se något roligt innan man ser något läskit,
eller det kanske är tvärtom?! Hmm...
Man ska nog se roligt efter läskit så man får tankarna på annat.

SVAMMEL APA!
PUSS OCH KRAM


KOKO?! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0