Nu är det kväller

Eftersom jag var uppe så tidigt i morse, eller iaf tidigare än vad jag är van vid så är jag super duper trött nu.
Har varit hos Anna hela dagen. Har fått frukost, fika och lunch där. Alla tiders LYX.
Vid elva ringde dom från PFV och frågade om jag var jobbsugen. JA TACK!!! Så jag jobbade 16-21 idag.
Det gick bra, skönt att få jobba igen och träffa alla mina söta gubbar och gummor. Har saknat dom.
En av tanterna var magsjuk så innan man gick in till henne så lära jag ta på mej en gul rock, handskar och munskydd.
Fast jag hade 2 par handskar och 2 par munskydd på mej. För att vara extra säker. Sen när jag kom ut så spritade jag in hela mej, hehe! Är livrädd för att få magsjuka. Ursh!

Har som sagt varit hos Anna idag ända tills jag skulle åka till jobbet.
Vi försökte få ta i en hundtrimmar så jag skulle kunna åka och få taxen Algot friserad men ingen hade tid idag.
Anna har inte velat ryckt han för hon har inte vågat, han är lite lynnig! Och han kan bitas.
Men jag hade bestämt mej för att försöka. Han var envis som bara den. Om man bara höll i halsbandet så sprang han så jag tror han fila ner klorna en bra bit, hehe! Sen började jag hålla i han i nackskinnet istället och då drog han inte, det gjore väl ont. Sen gick det superbra, han var så duktig. Det slutade med att jag kunde hålla i kopplet bara och han stod stilla. Anna vart lite avundsjuk för jag lyckades så hon ville rycka lite hon med. Jag behövde knappt hålla i han längre då.
Det var tur att hon började rycka lite också för jag fick nästan skavsår.
En hel ICA kassa med päls blev det och vi är inte klara ännu. Ska ta resten i morgon, så han fick vila lite idag.
Men vi har tagit det värsta iaf.
Ska knäppa kort på han sen när han är klar så ni får se hur resultatet blev!

I morgon ska jag på mitt återbesök!!! JAG LÄNGTAR!
Ska bli så sönt att få reda på hur det är. Om jag nu får reda på det.
Kanske lär åka på fler besök. Jag vill bara kunna börja slappna av nu.
Har gått och varit så nervös länge så nu vill jag bara veta hur allting blir....

Nu ska jag sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0