Ny vecka!

Nu är det nya vecka, dags för nya tag!
Ringde till PFV i morse och hörde om dom hade några tider och det hade dom!
5 olika tider på onsdag, såklart! Just när jag ska på mitt återbesök och det är klockan 13:30.
Mitt på dan så det fanns ingen av de fem tiderna som passade. IRRITERANDE!
När jag äntligen fick tag på dom så kunde jag inte, piss.

Hoppas verkligen jag får jobbet på donken, skulle verkligen behöva ett till jobb nu.
Har inte jobbat ett enda pass på hela oktober och det känns inte roligt alls.
Då kommer jag inte få någon lön i november, hur ska jag överleva?!?!?!
På nått sätt ska väl det lösa sej också, hoppas jag!

Men oj vad många besökare jag har haft i helgen på min blogg!!!
Vad har hänt? Jag som aldrig skriver om något intressant.
Roligt roligt med fler läsare iaf. Jag ska försöka skriva om lite mer intressanta saker.

Igår skulle jag klippa Magnus med jag tyckte inte det blev nå bra alls.
Och jag sa till han innan jag började att det var på egen risk, men han ville iaf att jag skulle klippa.
Men eftersom jag inte blev så nöjd så åkte han till Viktor så han skulle kunna klippa istället.
Och när han kom hem så hade han SUPERKORT HÅR!!!! Så hemskt vart det ju inte efter jag hade klippt så Viktor hade behövt tagit bort allt hår. Men sen visade det sej att det var Viktors tant som hade klippt han.
Han blev inte ful, för han är ju aldrig det, men det var så ovanligt bara. Så kort har han aldrig haft det förut!
Jag älskar dej ändå Magnus. Du är mitt allt
Du&Jag Föralltid!

Nu ska jag gå ut med skrutt Freja som precis har vaknat typ, haha.
Nu sitter hon i mitt knä och surar ungefär som: varför har inte jag fått gått ut än??
Hon är så himla morgontrött så man får slita upp henne.
Men nu ska vi ut och få lite frisk luft.


Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Kerstin L

Hej Hanna!

Läser Din Blogg då och då...

Tycker de är kul,du skriver bra tycker jag. Ibland för att se om du ridit och hur de var.

Sköt om dig Hanna.. kram Kerstin

2008-10-13 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0