Promenad!

Har nyss kommit in från en ganska lång promenad.
Hade ingen lust att gå ensam så jag ringde till Amanda.
Hon den slöhögen hade precis hoppat upp ur sängen, haha! Fast hon sa att hon hade legat och dragit sej ett tag.
Det är skönt att ligga kvar i sängen, men jag får sån ångest om jag ligger i sängen till 12 tiden.
Förutom om man är sjuk då, då får man.
Tack för sällskapet Amanda. Är så roligt att prata med dej =)

Börja känna mej lite förkyld nu. KÄnner mej inte så pigg alls faktiskt!
Och det har inte med sjukhusbesöket att göra, jag håller nog helt enkelt på att bli förkyld eller nått.
Men jag hoppas jag kommer hålla mej frisk.

Jag skulle vilja rida Hopi också men läkarna har sagt att jag ska ta det lite lugnt ett tag nu.
Tråk. Jag saknar henne. Men nu när jag är på G att bli sjuk så är det kanske smart att avstå lite också.
Så fort allt blir bättre ska jag dit och rida. Saknar min lilla Hopi Lopi. Hon är så underbar att rida och rolig, hehe!
Hon har sina egna ideer ibland den lilla damen.

 
Världens finaste och underbaraste häst!

Nee nu ska jag äta en sen lunch, eller det blir väl mer som ett mellanmål.
Men hungrig är jag! Ska laga mat sen när Magnus komme hem också. Mumsig mat blir det.

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det vad jag tror det är? Vill inte skriva det här om jag skulle ha fel! ;) Kramar

2008-10-13 @ 17:14:31
URL: http://fridalarsson1985.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0