Slapp hög

SOm jag skrev tidigare så skulle ju jag tvätta idag, men jag hade verkligen ingen ork alls till det så jag fixat det i morgon istället. Tråk tråk. Skulle vara så underbart skönt att ha en egen tvättmaskin.
Städade sovrummet gjorde jag iaf. Eller jag dammade överallt. Dammsög gjorde ju jag i lördags så det har inte hunnit blivit nå skitigt ännu. Annars fixar jag väl det imorgon också.
Fast imorgon får jag inte sätta på datorn, för då fastnar jag bara här och gör ingenting.

Väntar på att Magnus ska komma hem så vi kan äta snart, är döhungrig.
Ska äta maten vi fick av Anna igår. Glömde bort att äta igår =S

Det enda tråkig med den här nya datorn är att det inte finns några bilder. Dom finns på den andra.
Så det är lite synd. Annars funkar den hur bra som helst. Magnus förra dator kunde man inte gå ut på blocket på, då hängde den sej bara men på den här funkar det. Underbart! Jag älskar blocket, haha! Så kul att sitta och kika där.
Fast jag kollar mest bara på hundannonserna. Det var ju där jag hittade Freja för 2 år sedan.
Hade tittade på den annonsen förut och ringt, men vart inte så intresserad då. Sen efter massa krångel med andra hundar och sjuka hundägare så ringde jag Frejas uppfödare igen och bestämde att jag skulle och kika på valparna.
Bara titta, inte köpa. Men det vart ju inte så. Jag smälte när alla 10 valparna kom fram till mej. Så underbara. Mormor var med hon också och tittade. Sen fastande jag för Freja. Så jag hade första tjing på henne om jag ville ha henne, men jag lära hem och fundera lite till först. Men jag var såld, så jag ringde upp dagen efter och sa att jag ville ha henne. Så jag var dit och betalade handpenningen och sen 3 veckor senare så flyttade hon hem till mej. Min underbara älskade Freja.
Jag ångrar verkligen ingenting. Hon är den underbaraste hunden jag någonsin träffat.

Liten blev stor

Hundar är den enda kärlek man kan köpa för pengar!
Dom älskar en ovillkorligt och är en alltid trogen.
En människas bäste vän.


Svammel, svammel, svammel!! Bara en massa svammel blev detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0