Söndag

Helgen har varit lugn.
I fredags gjorde vi typ ingenting och igår var jag chafför åt Magnus och Per som var och kollade på hockey.
Jag och Freja åka och köpte max mat och sen åkte vi upp till mormor och satt där tills matchen var slut.
När vi kom hem så gick Magnus och per till något litet kalas och blev där ett tag.
När jag gick och la med så kom Magnus hem och hade med sej 3 fulla karlar. Lite svårt jag hade att somna då.
Somnade inte förrens den sista gick och han gick strax före tre.
Fast det var någon brakonstig film på 3:an som jag kikade på. Ska ladda hem den sen för jag vill se hela.
Var lite svårt att fatta varför allt hände.

Idag har jag städat och donat lite här hemma.
Var upp till min kära far en sväng och sa hejdå innan han skulle åka tillbaka till Stockholm.
Annars har vi bara slöat, kollat på 3 filmer, haha! Men i detta väder som varit idag så får man det.
Var ju knappt så Freja ville gå ut.

På onsdag ska jag på en arbetsinterjuv på mcdonalds i valbo, haha!
Men jobb som jobb. Och med tanke på hur lite jag jobbar på hemtjänsten nu så blir det ju perfekt.
Pengar kan behövas nu och alltid annars också för den delen.
Har alltid sagt förut att jag skulle vägra jobba där eller på max. Men hellre där än ett ringjobb.
Vem vet, det kanske blir superkul =P hehe!
Hoppas jag får det!



Snart är det tisdag, nervöst är det. Men allt kommer nog gå bra.

Nu ska jag slita bort Magnus från den andra datorn så jag kan se andra avenyn.
Funkar ju inte på den här. Suck!

Puss älskar dej Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0