Tisdag

Tisdag, tråkdag, vilket som. Lika tråkit som vanligt ändå när man bara går hemma.
Ringde Stefan på systemet idag och hörde om han behövde något i jul, men han hade inte börjat planera det än. Men när han gjrode det skulle han ha mej i tankarna. Så det är ju bra! Fast han hade ju andra extringar också.
Hoppas iaf jag får vara där. Jag trivdes bra där. Och så tjänade jag ganska bra.

Har varit ute med Freja idag. Vi gick till ridbanan idag igen och busa där.
Tog tid på hur snabbt Freja kunde springa över hela ridbanan och hon var snabbare idag än igår.
Min superräcerhund, haha! Sen gick vi runt lite överallt bara.
Knäpphund! Hehe!

Jag saknar dej Magnus! PUSS


Kommentarer
Postat av: Annen

Tack Tack;)vi måste låta vovvarna leka någon dag igen;)

2008-10-22 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0