Trött!

Känns som om den här dagen har varit huuuuur lång som helst, men nu börjar den äntligen lida mot sitt slut och jag kan börja räkna ner dagarna tills ondag. Samtidigt som jag är nervös så längtar jag efter det.
Men aja baja, inte prata, skriva eller tänka på det nu. Bara koppla bort det.

Har varit till Peter och kollat på hans nya bil och sen var vi till Fredrik&Anneli och kollade på deras garage.
Det blir så fint så.

Nu tror jag Magnus vill ha datorn och jag ska kika på en film och sen sova.
I morgon blir det nog rida en sväng. Det får mej på andra tankar. Lilla Hopi Lopi!
Och jag SKA SKA SKA tvätta! Har ju inga rena kläder kvar knappt. Iaf inga underkläder, haha!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0