Trött och sliten!

Efter tre dagars besök i rad så är jag lite seg och sliten nu.
Nu ska jag iaf inte tillbaka förrens på onsdag igen.
Långt kvar dit, men tiden går säkert fort, hoppas jag!
Vill ju veta hur allt kommer sluta.

Jag har slutat oroat mej iaf. Skrattar mest bara åt allt för det är så mycket på en gång så jag hinner ju knappt ta in det.
Men hellre att jag skrattar än gråter. Då skulle det ju varit jobbigare.
Tar dagen som den kommer sen får vi se vad som kommer hända.

Var ute på en kvällspromenad med Amanda O idag.
Trevligt trevligt! Vi var med varandra varenda dag förr i tiden, då var vi bästisar.
Sen vet jag inte vad som hände, men vi blev aldrig ovänner iaf som tur var.
Hon är så rolig Amanda, hehe!
Tack stumpan för promenaden! Det får vi göra flera kvällar/dagar.

Nu ska jag nog hoppa i säng. Lär påminna magnus om att gå ner i tvättstuga bara innan han kommer hem.
Han är hos Klas och kikar på film men han kommer väl hem snart. Hoppas jag!
Fast han vill kanske inte komma hem för jag fiser så illa. HAHA!
Intressant att veta va? Hehe!

S I M M A L U G N T!!

Kommentarer
Postat av: peeliin

Men Hanna , nu förstår jag ingenting ? Vad har jag missat ?! Vad är det du kollar upp ? Man blir ju orolig ju .. puss

2008-10-09 @ 23:07:47
URL: http://niidju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0