Andra Avenyn



Idag började Andra avenyn igen, kan gissa att det var än jag som satt bänkade!
Serien är sjukt bra och jag är helt fast.
Hoppas att den fortsätter vara lika bra som första säsongen.

Och nu såg jag att dom tre första avsnitten har kommit ut på webben!!!!
Så fort Magnus spelat klart ska jag titta på dom!

BILD: svt.se/andraavenyn



Idag har vi varit på Charlie 1års kalas.
Trevligt! Det va nästan 40 pers. där för att fira den lilla 1åringen!
Charlie såg helt chockad ut eftersom det va så mycket folk där.
Och han vart nog glad för alla sina presenter, tillochmed kartongerna.
Dom kastde han runt för fullt, hehe!
Han fyller 1 år imorgon, men vi firade han idag!


Nee nu ska jag ryka bort Magnus från datorn så jag får se min älskade serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0