En till hund!

Jag är sjukt sugen på att skaffa en till vovve. Just nu har jag all tid i världen eftersom jag inte har något jobb, men har jag inget jobb får jag inga pengar heller. Så jag har tid men inte råd tyvärr.
Jag får vänta ett tag till med det eller kanske ta valpar på lilla Frej frej =)
Fast jag hade velat att Tiger som är renrasig jack russel skulle blivit pappa då, men dom har ju kastrerat han!!!!
För om jag nu ska ta valpar så vill jag ha en renrasig jack russel till pappa. VIll inte ta någon av de andra tre raserna hon är eller ta någon som inte finns med. 4vägskorsning räcker bra, haha!

Lilla skrutt, skulle du bli en bra mor?


Kvällen har varit väligt lugn. Magnus har spelat dator och jag har tittat på en film. Hannah med H hette den.
Ganska knepig men ändå bra, ganska bra iaf.
Nu sitter jag här med Magnus bärbara dator och kikar runt lite.

Pappa ringde tidigare ikväll också och ville prata lite =)
Han har varit borta 2 veckor och jobbat i rad nu + att han ska bli kvar den här helgen också.
Då har han varit borta 3 veckor. Han kommer jobba ihjäl sej! Nejdå, men lite lugnt borde han ta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0