FRÖKEN!

Idag när jag jobbade så träffade jag min lågstadie fröken! Jag har sett henne lite då och då men aldrig pratat med henne sen jag slutade lågstadiet. Det roliga va att hon kände igen mej också! Hon såg så pigg och go ut.
Hon är utan tvekan den bästa läraren/fröken jag någonsin haft!
Fanns några bra på Nytorp också, men absolut ingen som hon! Jag skulle vilja att mina barn också fick ha henne som fröken, men det kommer ju inte hända. Om hon inte överlever oss alla då. Vilket jag nästan tror hon kommer göra.


Hedesunda Skola! Men det såg annorlunda ut förut.
Dom har byggt om och ut väldigt mycket nu.
Och så hette det Hedesunda Centralskola förut också!

Igår så var jag hos mamma och strykte all min och Magnus tvätt!
Började vid sex kanske och va klar vid 23!!! Det va ganska mycket + att det tar tid för mej.
Är kass på att stryka märke jag. Men övning ger färdighet som det så fint heter.
Duktig kände jag mej iaf efteråt! Skönt att ha det gjort.
Skjortorna försökte jag knappt med. Gick så dåligt med dom. Så jag lämnar dom till Magnus mor istället.

Vi har varit och kollat på hus idag också. Ladan va jättefint, men huset inte alls så fint.
Man skulle lära rusta upp det för en massa slantar + att det va så dyrt. 775 000 kostar det!
Och sen lär man lägga ut massa på rust också. Skulle inte kunna flytta in där som det va nu.
Men det är perfekt för den som vill ha häst, då det fanns möjligheter att bygga stall.
Det fanns ganska stora hagar också. Läget på huset va bra också. Ensamt, men ändå centralt.
Fanns inga vitvaror heller. Mycket, mycket, mycket gammal modigt!
nej tack. Vi väntar på att vårat drömhus ska dyka upp + att jag ska få jobb!




Nu ska jag packa upp tvätten och lägga in skåpen!
Ha en trevligt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0