God Morgon!

Jag vaknade egentligen vid åtta idag och skulle kila upp då. Men så pratade jag med Magnus som tyckte jag skulle sova i en timme till men jag sa nej. Bättre att gå upp nu. Jo men visst. Jag låg och sov till nio iaf, haha!
Jag är fortfarande trött. Jag vill ha ett jobb, orkar inte bara gå hemma och slöa hela dagarna.
Hoppas på att något dyker upp snart!

Jag vill ha en BIL! Eller en agillitybanan här hemma i Hedesunda så jag kunde träna Freja varje dag.
Jag skulle vilja ställa upp och tävla med henne i någon lätt klass, men då måste jag träna mycket mer.
Hinder och tunnlar kan hon utan problem. Ramperna fuskar hon lite med. Vipp rampen tar hon ju nu, fast jag lär träna in den mer så det går lite fortare, hehe! Slalom är hon kass på, men det går ganska bra med fuskgrejer på det. Så jag får väl träna en massa med det innan jag tar bort dom.
Men annars går allt annat helt ok. Hon springer lite för fort ibland och blir lite för upphetsad! Men det ska väl gå att råda bot på!
Men jag ska ju kanske fixa en agillitybanan hemma hos mor&far. Fanns ju en lagomt stor plats där att ha det på!
Pappa skulle ju kanske kunna hjälpa mej med hinder och bygga dom på jobbet. Ramper och sånt går väl ganska lätt att snikra, för be Matts om hjälp med det kanske! Hehe! En tunnel får jag nog köpa själv.
Jaja, vi får se vad som händer och sker!!


Du har blivit superduktig Freja.
Första gången vi provade kunde du inget alls.
Men nu kan du ju nästan allt, min duktiga tjej.
Det är som om alla bitar har fallit på plats nu!
Lite småfix kvar bara!


Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0