Hej och hå!

Har nyss kommit upp från förrådet. Har röjt upp där nere nu.
Innan så låg att bara i en hög, men nu är det snygg och prydligt!
Freja tyckte nog inte det var så roligt, hon satt mest tittade på lite surt, hehe!

Nu ska jag börja packa ihop det som ska ner.
Liet därför jag röjde upp där. Ska ställa ner mer saker!
Har en hylla i sovrummet med massa saker i som vi aldrig ens rör i så jag tror nog dom får åka ner.
Den står bara där och drar till sej damm! Jag vill inte ha mycket saker i sovrummet heller.
Vill bara ha säng och sängbord. Och den lilla tv också, hehe!

Så nu ska jag antingen ta tag i det och sen berget med disk.
Eller så gör jag bara disken nu. Vi får la se hur jag gör!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja det har jag och det har visst du med :)



Jo det är bara finfint med mig, själv då?

Jag bor fortfarande hemma, får se när jag skaffar mig något eget :)

2008-09-30 @ 18:13:44
URL: http://rasvafla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha det låter ju riktigt bra det iaf :)

Va gör du nuförtin då?

2008-09-30 @ 23:25:34
URL: http://rasvafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0