Hellu

Hellu hellu... Det är alltid svårt att komma på en rubrik.
Det blir aldrig något vettigt. Stunt samma....

Idag har jag ridit. Vi tog en sväng i skogen idag.
Det va mysigt och Hopi skötte sej superbra.
Hon brukar alltid rusa på hemvägen, men idag tog hon det lugnt och fint.
I förrgår när jag red så gick hon ikull. Jag vart minst lika chockad som hon blev.
Men hon klarade sej bra. Red bort till ridbanan och red ett varv, men hon mådde bra.
Tog bara en kort sväng.
Vi va nog i helt andra tankar båda två när hon gick ikull, hehe! Tur det gick bra iaf.


Finaste Looopan! Jag ser bara tjock ut, haha!

Blir ingen dans idag för mej. Mamma skulle inte heller gå pga sin tå.
Då skiter jag i att åka in också.
SÅ kan jag kika på Idol när en Hedesundabo är med idag!
Och hon går ju vidare också, det har redan reklamen avslöjat! Hehe!

Jag tror jag ska få kvinnliga problem eller något snart.
Är superkänsligt. Sitter och tittar på olika klipp på youtube.
Så tittade jag på ett som en tjej har gjort åt sin hund. Det är ett bildspel med massa fina bilder på hennes hund.
Och en jätte fin låt. Så jag började kolla lite på bilder på freja samtidigt som jag lyssnade på låten hon hade tagit till sitt klipp och så började jag nästan grina. Det va så fint, haha!
Och så började jag tänka på den dagen Freja inte finns kvar hos mej och blev ledsen isället.
Otroligt hur en hund kan betyda så OTROLIGT mycket för en. Även om dom gör dumma saker ibland och man bli pissarg på dom så älskar man dom ändå.
En hund ger så mycket och sviker aldrig.

Äskade Freja.

Nee nu lär jag lägga mej på soffan och vila lite.
Håller på bli lite förkyld tror jag, ursh!
Och snart kommer Magnus hem också =)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0