Måndag!

Helgen har varit lugn och skön. Jobbade en sväng igår.
I lördags och igår var jag och hjälpte Peter att måla, det var lite roligt faktiskt.
Fast det var inte lika kul på söndagen för väggen vi målade då var så svårmålad, haha!
Fick mat där båda dagarna också. MUMS!

Åkte in till Valbo en sväng i lördags för magnus skulle köpa en dataskräm.
Och jag hittade en videokamera som jag köpte för våra sparade pengar =)
Eller Magnus betalade. Jag gav han pengarna så fick ha ta det med sitt kort, hehe!

Idag ska jag rida på Lillans häst. Amanda skulle följa med!
Men först ska jag till tandläkaren.
Känns som om jag börjar bli stamkund där, haha!
Men det är ju bara för att käken krånglar så mycket för mej!

Tankarna spinner runt för fullt i skallen!
Det har dom gjort hela helgen!
Är inte så lätt att prata om det heller.
Det är jobbigt.
Det står inte stilla en sekund i skallen på mej!!


Nu ska jag ut med Freja
Puss älskar dej Magnus


Kommentarer
Postat av: amanda

är orolig för dig.. hoppas det löser sig, vad det än handlar om. finns här om du vill prata!<3

2008-09-29 @ 12:33:31
URL: http://troosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0