Medeltiden!

Som jag skrev förut så var jag och Magnus på medeltids kalas!
Vi knäppte nästan inga kort men nu har alla som varit där fått en skiva med massa kort.
Här kommer några av dom!


Magnus&Hanna
(observera mina snygga snoddar, haha)


John&Kerstin


Dans på logen!
Jag hade min sjal på mej eftersom det blev kallt som sjutton på kvällen!


Ännu mera dans


Amanda Viktor
Magnus Hanna


Peter & Tord


Isa/Hampus
Kerstin/Hopi
Magdalena/Aurora


Folk står och tittar på när Isa med sällskap kommer och rider in på gården



Mys vid eldstaden


Matts


Patrask.
Bandet som spelade. Sjukt bra!


Magnus fäktas med Adam och Melvin


Fredrik sitter i stupstocken


Birger


Två karlar i baljan


Isa&Roger
Amanda&Jocke Danne&Jenny Evelina&Johan
+ barnbarn!


Munkarna


Magnus & Hanna brottas i halmen!


Maria & Viktor


 ISA


Hela gänget samlat
(Utom John&Kerstin som inte hade hunnit tillbaka än tyvärr)

Tack för en supertrevlig kväll allihop!
Det var längesedan jag hade så himla kul!
Det blev en dag/kväll som sent kommer glömmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0