Mitt liv som popstjärna

Den filmen blir det på 4:an nu. Lizzie McGuire filmen.
Har velat laddat ner den och kikat på den, fick sådana lust att se den, men så fanns den inte.
Och nu nyss när jag kollade vad det skulle bli på tv så blir det den nu snart.
Lycko jag =) Haha!

Idag är jag seg. Vi va hos Per&Lillan. Emil och Ullis va där också.
Vi spelade ölspelet och sing star och buzz och hade det riktigt roligt, tycker jag!
Emil somnade så Lillan sminkade han, haha! Sen kom han i hennes korta klänning och afroperuk och dansa för oss, haha! Per filmade det =P
Jag och Magnus vart kvar ända till klockan 4. Och när vi kom hem så blev det strömavbrott. Det skulle bli det, vi hade fått en lapp om det. Så när jag kom hem och skulle på toa så fick jag gå med ett litet värmeljus så jag skulle se något, haha!


Idag har jag, Lillan och Ullis varit ner på hästens dag i ölbo.
Det va trevligt. Roligt att se när dom hoppa. Hopi va med och hon skötte sej bra =)
Min lilla Hopi Lopi =)

Nee nu ska jag kasta mej på soffan och titta på filmen!
Är dåligt seg idag! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0