Onsdag

Japp idag är det onsdag och jag ska försöka göra något nyttigt.
Som tex städa, diska, torka golv mm. Vilket jag egentligen borde göra varje dag men det är ju SÅ TRÅKIT!

Men innan jag sätter igång med något sådant så ska jag ut med Freja på en promenad, åka till stallet och rida Hopi och så ska jag rita en bild åt pappa så han kan fixa mina agillityhinder ;)
Kom på att det är mycket bättre om han gör dom så slipper jag bygga dom i trä istället. Tror dom blir mer hållbara om pappa gör dom också.
Och sen när jag komme tillbaka från stallet så ska jag ta tag i saker och ting här hemma om jag orkar, men jag måste orka! Ska på dans ikväll också.

Men nu ska jag till min lilla Hopi. Ut med Freja först bara.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0