Sängen? Haha!

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle sova, men ikke sa nikke! Sitter fortfarande uppe och lyssnar på musik på youtube och skiver på msn med Magnus, haha!
Magnus har sin jobbdator hemma så han ligger i soffan med den och jag sitter vid den vanliga datorn.
Mycket romantiskt, haha! Fast hade han inte haft bärbara hemma så hade han nog suttit här och jag skulle suttit och kollat på tv och kramats med Freja.



Blir så glad av denna låt och så är den fin =)




A Moment like this.
Some people wait a lifetime for a moment like this.
Some people search forever for that one special kiss.
I cant believe its happening to me.
Some people wait a lifetime for a moment like this.

Kommentarer
Postat av: Ida

tack! fan vad överraskad jag blev då, jag som aldrig vinner. haha

2008-09-21 @ 18:26:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0