Snart så..

..får vi se om Alice blir kvar ett tag till i Idol! Jag har röstat iaf!
Hoppas många fler har gjort det. Nu får vi hålla tummarna!!

Idag har jag ridit på Lillans häst Fayan. Red ut med Amanda och det gick bra.
Var roligt att rida med henne, träffar ju aldrig henne nu. Förut så var vi med varandra varje dag.
Och red på Jenny&Göken, haha! Det var roligt!
Jag kommer ihåg när vi var med i tv. Vi vallde kor, haha! Sen visade dom det på nyheterna.
Synd jag tappat bort bandet mamma spelade in det på.

Nu på kvällen har jag varit och hjälpt Peter att måla. Det är bara jätte lite kvar att måla nu.
Sen fick vi mumsigt kvällsfika hos Anna.

I morgon.. Nervöst. Hoppas det går bra!

Nu ska jag se hur det går för Alice!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till med det som du var så nervös över! :)

2008-09-30 @ 08:18:23
URL: http://fridalarsson1985.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0