Solen skiner!

Idag skiner solen och skönt är väl det.
Lite moln är det också, men det gör ingenting.



Blir mycket skönare att rida när solen är framme också, mycket mysigare.
Idag tänkte jag rida ut en sväng barbacka. Det är så skönt =)
Och så slipper jag släpa på den supertunga sadel =P Fast jag tror jag blivit lite starkare eller fått bättre teknik, för nu går det bra att slänga på henne sadeln. Förut va det så bökigt. Haha!

Mamma ringde mej i morse och sa att hon hade sjukanmält sej för hon har så ont i sin stortå. Hon har fått en spricka i den, stackarn! Och igår på afrodansen så överansträngde hon fötterna så hon hade superont idag.
Det enda bra med det är att hon har bilen hemma nu så jag tänkte låna den och åka en sväng till brukshundklubben och träna lite med Freja. Det va ju ett tag sen sist. Ska höra med Lillan om hon har lust att följa med också.
Roligare om man är två, eller det blir ju fyra med hundarna =)
Men först ska jag ut och rida en sväng. Och så ska jag rida imorrn med. Sen är Hopi upptagen lördag och söndag för då är hon på ridläger. På söndag är det hästens dag nere i ölbo då ska jag dit och titta.

Nee nu ska jag göra mej iorning och sticka iväg till stallet till lilla Hopi lopi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0