Stackars lilla Frej Frej

Skulle klippa klorna på en tass idag på Freja, men det slutade illa. Freja hatar att få klorna klippta så det är alltid en kamp som slutar svettigt och halv taskigt gjort. Nu tog jag bara en tass idag för att ta dom andra nästan dag.
Men idag när vi klippte klorna så gick det inge vidare. Hon va lugnare än hon brukar, men det slutade i blodbad.
Precis när jag skulle klippa näst sista klon så ryckte hon till och jag klippte pulpan, stackars Freja.
Men duktig som hon var så fick jag klippa den sista klon också!

Jag fick göra ett litet bandage åt henne så hon inte skulle bloda ner över allt!
Vi skulle precis ut en sväng då så jag lät det sitta kvar. Hon hoppade på 3 ben hela tiden, haha!
Men tillslut så tog jag av det!

Nu har vi bara 3 tassar kvar Freja, hehe! Hoppas på bättre lycka då!




Nu ska jag åka upp och hälsa på min käre far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0