Jag lever!

Jag vet att jag inte har  bloggat på år och dar, men jag tycker det är så trist.
Har dessutom inget vettigt att skriva.

Men lite kul att se att det finns några få som kikar in varje dag.
Kanske ska blogga för er då :P

Vi har flyttat nu iaf och blivit vaktmästare. Så fort vi har kommit iordning ska jag visa hur det ser ut.
Jag trivs verkligen bra här. Och en av de bästa sakerna är att vi har diskmaskin. Guds gåva till människan!

Sommaren har väl varit allt annat än bra! Nu får det fanimej vara slut på tråkigheter.
Men som dom säger, olyckor kommer sällan ensam.
Livet är orättvist nästan alla gånger...

Nu ska jag kila till ICA och hämta ett paket som jag skickade efter före sommaren!
Dom hade precis tagit slut när jag beställde så jag skulle få vänta tills i mitten av juli innan den kom.
Men krångel vidare och nu har den äntligen kommit. Som plåster på såren skulle jag få med en liten extra present för att det tagit så lång tid. Spännade! Ett stort + får dom!
Kolla in sidan själv, finns lite roliga saker där och fina!
Nogautvalt.se

Kommentarer
Postat av: Elin

Lägg upp bilder på byrån och sängen nu då =)

2009-08-30 @ 12:07:46
Postat av: magnus

Ja gör det

2009-09-07 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0