Ananaspaj

Idag gjorde jag en ananaspaj och bjöd hit Amanda, Thea och Lydia.
Det är ju inge kul att göra paj om man ska sitta själv och äta den sen.
Jag har aldrig gjort ananaspaj förut men jag lär säga att jag lyckades bra med denna.
Så jag hoppas dom tyckte det också!
Dom gick alldeles nyss och jag hamnade här som vanligt.
Ska gå till ica och köpa rödbetor eftersom klantskallen jag glömde det när jag var där tidigare idag.








Magnus och jag bytte ut våran gamla hallmöbel igår till ett hörnskåp vi fick av Fredrik och Anneli
Det blev väldigt bra faktiskt. Kändes som om hallen blev större.

Nu måste jag kila till ICA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Pajen var suuuupergod!!!

Du är så duktig!! Ful ja var på korten haha!

2009-02-10 @ 22:33:38
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0