Jag har fått ett jobb!

Ja det har jag faktiskt! Inte ett så bra jobb, men det är ju alltid en början.
Jag ska bara jobba söndagar och dela ut tidningen till folket.
Men det kan ju bli fler dagar, för om den andra som kör i veckorna är sjuk så får jag hoppa in istället.
Det ska bli roligt iaf.

Ska på intro nu ons-lör och sen kör jag ensam på söndag.
Hoppas jag får lite mer jobb på hemtjänsten nu också, då kommer det ju bli lite extra pengar och det tackar man ju inte nej till. Pengar kan verkligen behövas nu och alltid, hehe

Nee nu lär jag åka med Freja till mamma och sen lär jag nog sova om jag ska orka upp.
Ska ju jobba i hemtjänsten imorgon också. Börjar 09:30 där så jag hinner ju sova en stund innan.
Så slutar jag vid 14:00 så det är inte en sån lång dag.

Nu lär jag åka. PUSS


Kommentarer
Postat av: Mirris

Grattis då:)

2009-02-18 @ 09:32:52
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Postat av: elin

Grattis til jobbet gumman =)

2009-02-18 @ 12:26:44
Postat av: Sophie

Grattis syster yster :-) Nu ska vi bad här hemma. Kommer ni på fredag?

2009-02-18 @ 18:56:13
Postat av: Anonym

åhh va bra! då får jag gratis tidning.......tack hanna

2009-02-18 @ 20:14:43
Postat av: Cecilia

Vad kul, Grattis! :)

2009-03-18 @ 08:22:20
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0