Nemen HALLÅ!

Min blogg har då verkligen stått på torkan i flera dagar nu, om inte veckor.
Men vem har tid att skriva blogg då man är arbetslös??!
Då man bara går hela dagarna och inte gör ett skvatt, haha.

När man har varit arbetslös länge så tappar man lusten till allt. Jag gör det iaf.
Jag går hemma och gör inte ett skit. Skulle kunna städa och dona, skulle kunna träna i massor.
Men jag har verkligen ingen lust alls. Jag vill så gärna få ett jobb snart.
Tjäna pengar och må bra. Tror man mår bättre av att jobba än att bara gå hemma och dega.

Det är tur jag har Freja som sällskap under dagarna.

Nu är det nytt år också. År 2009. Fan va tiden går snabbt.
Vad hände 2008 då?
*Magnus fyllde 25 år
*Magnus&Jag förlovade oss ♥
*Jag fyllde 21 år
*Freja fyllde 2 år
*Jag började jobba extra på ängslyckan och hemtjänsten

Det var väl ungefär allt som hände.
Ja vi firade ju midsommar, jul och allt sånt också. Men det gör väl nästan varenda människa så det orkade jag inte skriva. Vi var ner till varje ön i somras och hade det riktigt kul. Freja upptäckte hur mycket hon älskar att bada i älven så det vart några turer ner till älven med henne.
Jag började få ont i käken och har haft det tills nu. Och nu ska jag äntligen få den kollad.

Det hände ju ett till sak år 2008, väldigt tråkig sak.
Jag tänker på det ibland och tycker att livet är orättvist. Varför just jag liksom...
Det är hemskt när sånt här händer men jag har tagit mej igenom det och vill inte vara med om det igen.
Men som det är sagt: det som inte dödar, det härdar.

Förutom den saken så har 2008 varit ett bra år ändå.
Fast jag hoppas på att 2009 kommer bli mycket bättre


Kommentarer
Postat av: Sophie

Trevligt att se lite liv på bloggen älsklings syster! tusen tack igen för att du kom in och var med oss när vi var sjuka. Jag vet du kommer ha ett super bra 2009 bara du bestämmer dig för det så. Ses imorgon. Kramar

2009-02-06 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0