Oops

Glömde ju berätta en sak om förra året.
Jag var ju i globen och såg IDOL finalen. Sophie och Marie överraskade mej och mamma med det fast det var pappa som fixat allt. Men han berättade det bara för Sophie och Marie.
Det var sjukt roligt iaf. Det var andra gången i mitt liv jag var i globen. En upplevelse var det.
Alice var sjukt duktig, Kevin med. Och dom där killarna som sjöng.
Plus dom "gamla" idolerna som sjöng i pauserna.
Alice vann dock inte, men hon kändes som en vinnare ändå. Hon gjorde en sjukt bra insats och hon ska vara stolt över sej själv.




I veckan har jag varit hos min syster 2 dagar. Hon och Charlie har varit sjuk.
Men det märktes bara på Sophie, Charlie lekte på som vanligt. SOphie ville bara ha en paus så jag fick agera lekkamrat.
Det var roligt, inte så ofta man är där.
Andra dagen jag var med så var vi till BVC med Charlie och han var super duktig.
När doktorn kollade i halsen på mej när jag var typ 20 år så slog jag bort handen på han, haha!
Så Charlie sköter sej bättre hos doktorn än jag..
I morgon kommer dom ut till hedesunda och ska sova hos mamma&pappa så då ska jag dit en sväng.
Har present till Charlie!


Lånade bilden från systers blogg.


På söndag ska jag rida med Kerstin och det ska bli SÅ kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0