Ridtur i snövädret

Idag har jag och Kerstin varit ut på en underbar ridtur i skogen.
Pudersnö och vitt överallt. Så var det så himla lugnt och tyst i skogen.
Skönt att få rensa skallen lite efter allt som skedde igår.
Tack Kerstin för den sköna ridturen.
Det ska bli många fler. Lär ju passa på nu när det finns snö





Idag ska Magnus och jag hämta en kökssoffa, det ska bli roligt.
Tror det kan bli bra i köket med en sån. Lite mysigt.
Så kan man ligga där och sova efter maten.
Freja om någon kommer älska den, hon kommer nog alltid sitta där.
Iaf när man lagar mat och grejar.

Magnus och jag ska nog ut på en liten skotersväng sen.
Jag ska bara värma mej lite först.
Blev lite kall efter ridturen..

NU ska jag se vad Magnus lagar för mat i köket.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0