Tävling

Engla´s showroom ordnar en tävling i samarbete med Airtours där man kan vinna en drömweekendresa.

Om jag vann skulle jag vilja åka till Paris.
Jag har ingen bra motiviering till varför. Men jag vill se eiffeltornet, det skulle vara häftigt.
Jag har bara varit utomlands en gång i hela mitt liv och det var för nästan 8 år sedan.
Dessutom så har det hänt en hel del det senaste året så det skulle vara skönt att få komma iväg och släppa allt, för att sedan kunna komma hem igen med nya krafter.

Dessutom så tror jag Paris skulle vara en upplevelse att se...

Det här med motiveringar är svårt... Kommer aldrig på någon bra.
Jag vill vinna och jag vill åka ut och se världen helt enkelt.
Tillsammans med Magnus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0