Spegelbyrån är på G

Pratade med pappa nyss och han hade precis duschat klart och skulle bara packa ihop sej lite.
Så snart kommer min spegelbyrå hem :) Det ska bli roligt att få hem den så jag kan måla om den.



Såhär ser den ut just nu, men jag ska måla den antikvit/grå och slipa så den kommer se gammal ut.
Kommer bli toppen bra tror jag. Och på dom små lådorna som är brevid spegeln ska jag ha två ljusstakar.

Sådär någonting ska dom se ut.

Efter vi flyttat och köpt en ny säng så kommer jag kunna fullborda vårat nya fina sovrum med en kökssoffa sängstomme. Den ska också bli målad antikvit/grå...

TVrummer har vi fixat nya soffor till och vi ska beställa en superfin tvbänk från ellos snart.
Den kommer passa perfekt ihop med sofforna och bordet. Kommer bli super fint!

JAG LÄNGTAR TILLS VI FLYTTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0