BILDBOMB!


Jag har varit i Åre och där är det fint


Magnus och jag åker lift. Det var en kall dag


Kerstin och jag red en mysig vinterdag


Freja busar i snön


Magnus bjöd mej på mat på IIKEA


Det var gott


Jag och Elin lekte en hel dag...


..vi åkte stjärtlapp..


...och sydde ett badlakan åt Freja men klockan blev sent...


..och Elin åkte hem


Jag tog en promenad med Rocky och Freja


Jag försökte ta en bra bild på mej själv...


...eller två...


..eller tre...


..tillslut gav jag upp och insåg att det var hopplöst!


Freja och jag delade på en grisknorr


Jag bakade en mumsig kladdkaka...


..och bjöd Amanda på den.


En annan dag bakade jag och Elin en MONSTER rulltårta/bakelse.


Jag köpte hem Wild kids från CDON och kollade på den i ett streck!


Jag fick en ny kund i min hundsalong. Välkommen Totte.


Jag och Charlie var och gungde...


....han tyckte det inte var så kul först...


...men sedan blev han glad när jag gungde bredvid.


Gunga på den här var också roligt tyckte vi.


Jag gnäller på att Magnus bara spelar dator och hotar med stryk..


..medans Freja väntar på att vi ska leka med henne.


Jag gör ett gott försök att se snygg ut och visa min nya klänning


Jag mös med vovvarna en skön dag hemma hos Anna


Åter igen försöker jag få till en snygg bild på mej själv...


..eller två...


..och insåg igen att det verkligen är hopplöst.


Magnus leker med elden...


..och Freja käkar is.

Kommentarer
Postat av: elin

Roligt inlägg =) Massor med fina bilder ju :P

2009-03-30 @ 19:49:11
Postat av: Magnus

Men vilken jävla bild på mej. nu ska jag hämnas:P

2009-03-31 @ 07:50:05
Postat av: Cecilia

OJ vad många härliga bilder, speciellt hundbilderna blir man så glad av, hundar ser ju så lyckliga ut :):) Härligt med Åre, har bara åkt en enda fjuttig gång iår jag :/ Cirre är som Freja, älskar att tugga på is, han blir ledsen nu när det blir vår =P



Vi bor på Brynäs vi, så det är ju inte SÅ centralt men det duger bra:) Skulle dock helst vilja ha ett hus... Ni bor i lgh i Hedesunda va? Eller är ajg helt ute o cyklar då? :)

2009-04-01 @ 22:47:37
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ute i Hedesunda eller? Vad rä det för hus då? Nu blev jag NYFIKEN :) Har ju kikat på det mesta på hemnet så jag har ju säkert sett det ;) Vi kommer säkert att bo kvar här typ 1 år eller så men sen blir det hus, längtar så! Min lillebror har ju köpt hus han ;) Har du jobb nu då? Vet att du var på parkbadet förr iaf? :)

2009-04-02 @ 12:57:51
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: alva

finfina bilder! ;)

2009-04-03 @ 00:29:05
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Milton älskar sin svampbob :P

2009-04-03 @ 09:45:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Cecilia

`Nej då förstår jag om det inte känns så lockande, man måste vara KÄR för att köpa huset, annars blir det inte bra tror jag :) Men grämer sig nog över att ha lagt en massa massa pengar på ett hus som man inte är nöjd med... Ja men då blir det ju alltid en liten inkomst iallafall, det är lika för mig men det är ju huvudsaken att det rullar in några kronor iaf :) Har killen din jobb då? Kram!

2009-04-03 @ 10:08:23
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) ställ gärna en fråga till mig på frågestunden i mitt inlägg "I love the spring!" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-04-03 @ 16:05:08
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Elin

Härliga bilder =)

2009-04-04 @ 16:58:19
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0