God morgon världen!

I morse så slog jag upp mina blåa 06:33.
Jag har sovit som en stock heela natten och inte vaknat en enda  gång.
Sen helt plöstligt så vaknade jag bara sådär pang poff och hade ingen lust att sova mer...
Men jag vart inte så happy då jag såg att det var minus 15 grader ute!!!
Våren?? Hoho? Vart tog du vägen?!?!?

Idag ska jag och Anna börja städa på Rolba. Det ska bli kul att få lite att göra.
Inte bara gå hemma och sega hela dagar.
Man uppskattar inte ledigheten lika mycket då man bara går hemma hela dagar.

Nee nu ska jag mysa ner mej i soffan med Freja och käka frukost och kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom hade varit i valbo bland annat och köpt nå grejer till huset, tror jag. sen åkte dom till gävle för att hälsa på mormor.

2009-03-30 @ 17:09:48
URL: http://troosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0