Kvillan

Igår tog Freja och jag en superskön promenad ner till kvillan udden.
Synd bara att det skulel börja regna lite, men det var skönt ändå.

Magnus kom ner också med mina marshmallows så jag kunde grilla dom :) MUMS!
Så hade han med sej hamburgare som vi grillade och åt. Gott gott!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting! INGENTING!
Bara gått hemma och slöat... FY PÅ MEJ!

Imorgon ska jag fortsätta rycka Totte så han blir klar. Jag har låååångt kvar på han.
Ni ska få se före och efter bild sen. Han kommer bli fler ton päls lättare.

Nu ska jag åka och hälsa på mami. Hon har jobbat hela helgen stackarn, så hon är nog trött nu.
Ska bara åka upp och säga hej en sväng.


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Jagv uppå hämta hem Oliver, chihuahua hanen vi lånade hem i höstas för att para med Dior mend et vart ju inget då. så ja hoppas dm fixar det den här gången :)

2009-04-19 @ 18:47:42
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0