Ny soffa

En ny soffa står ganska högt upp på min önskelista just nu.
Den vi har nu är super skön, det är den verkligen. Men det börjar bli lite, eller väldigt mycket sliten.
Vet inte hur länge Magnus haft dom, men det är ett tag.
Ett nytt soffbord vill jag ha också som inte är så stort och tugnt. Magnus bord nu är super duper tugnt.
Jag klarar inte av att lyfta det. Så ett nytt sånt ska jag skaffa en vacker dag.

Magnus bror har jätte fina soffor. Och super sköna!
Har hittat liknande soffor på blocket nu som jag skulle vilja ha.
Det var en stoooor soffpall till också.
Fina fina!

Ne nu ropar disken på mej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha. Vilken fin bild ;)

2009-05-08 @ 17:47:14
Postat av: emma

soffan kostade 12990 och är köpt på möbel outlet i valbo. tack så mkt! :) den är underbar soffan btw :)

2009-05-13 @ 13:16:08
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0