Spegelbyrå & kökssoffa säng

När vi flyttar i Augusti har jag tänkt ut precis hur jag vill ha det i sovrummet.
Jag vill ha tema grå/vitt så det ser gammedags ut.

En stor fin vit spegelbyrå ska stå framför sängen.
Den ska se ut som den här:


Precis sådan färg. Kronan på toppen behövs inte.. Fast den är sjukt fin
Men annars så är den perfekt! Precis så vill jag den ska se ut

Och sängstommen ska också vara i den fina vita färgen och det ska vara en gammal kökssoffa man gjort om till sängstomme. Kommer bli superfint tror jag.

Så vill jag ha dom här sängborden från IKEA


Det ska bli så roligt att flytta

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den är från Owe Janssons ute i Valbo, den kostar bara runt 50:- :) Ett kap. Jag var där i veckan och då fanns de fortfarande inne :) Fina möbler du ska ha då! Tror vi gillar samma stil, men vi har hemnes i mörkt i sovrummet.. Men frågan är om jag inte skulle köpa i vitt om jag skulle köpa Idag :) Kram!

2009-05-28 @ 10:18:47
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nej det gjorde hon inte :) Det finns 24 avsnitt :)

2009-05-28 @ 21:53:21
URL: http://linnea.stjernstedt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0